خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد؛

جلوگیری از فعالیت رانندگانی که برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۵۶

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: به جهت اطمینان خاطر مسافران شهری، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان رانندگان از فعالیت رانندگانی که برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند جلوگیری کرده و مجوز فعالیت آنها تمدید نمی شود.

به گزارش ایلنا، ناصر سعیدآبادی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حدود چهار هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومی علیه کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان این که واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری تداوم دارد، بیان کرد: تاکنون حدود چهار هزار راننده اعم از رانندگان دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، آژانس های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی واکسینه شده اند .

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در محل مجموعه واحد حرکت و پشتیبانی اداره اتوبوسرانی سازمان واقع در خیابان شهید باباساعی از ۶ مرداد ماه آغاز شده است.

سعیدآبادی یادآوری کرد: تزریق واکسن ویژه فعالان ناوگان حمل ونقل عمومی با ارائه کارت هوشمند فعالیت و بهره برداری و کارت ملی و براساس زمان‌بندی اعلام شده در دو شیفت صبح و بعداز ظهر انجام می شود.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه های واصله الزامی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد:به جهت اطمینان خاطر مسافران شهری، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان رانندگان از فعالیت رانندگانی که برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند جلوگیری کرده و مجوز فعالیت آنها تمدید نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز