خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۴۲

استاندار آذربایجان غربی درپی درگذشت دوتن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

جان باختن دوتن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تاثر و تاسف شدید اینجانب گردید.

دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاوردهای نظام همراه دولت بوده و هستند متاسفانه بر اثر حادثه ای دلخراش دچار مصدومیت شده و دوتن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

ضمن عرض تسلیت خدمت جامعه رسانه ای کشور و خانواده های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، امیدواریم که ما را نیز در غم خود شریک بدانند. با توجه به پیگیری های ریاست محترم جمهور و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان عزیزان مصدوم، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت. برای مصدومین شفای عاجل و برای دو عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز