خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات فوتبال لیگ امیدهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۶۶

سرمربی تیم پلیکان ارومیه در لیگ امیدهای استان آذربایجان‌غربی از آغاز مسابقات فوتبال لیگ امیدهای استان از امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی طهماسبی زاده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از سوم خرداد ماه در ارومیه برای هدایت تیم پلیکان این شهر حضور دارد، گفت: تیم پلیکان ارومیه قدمت زیادی دارد و فوتبالیست های خوبی را گردآوری کرده است.

وی افزود: برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در مسابقات امیدهای استان از اولین روز حضور در این تیم آموزش ها را آغاز کردیم.

سرمربی تیم پلیکان  ارومیه با بیان اینکه بازیکنان این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار هستند افزود:قطعا با استفاده از تمامی ظرفیت های فوتبالی  بازیکنان حاضر به خواسته خود در این مسابقات خواهیم رسید. 

طهماسبی  زاده تصریح کرد:در ارومیه رشته ورزشی فوتبال زیاد مورد حمایت مسئولین قرار نگرفته چرا که والیبال در این شهر به عنوان ورزش اول مقبولیت فراوانی دارد و تمامی حمایت ها از این رشته ورزشی صورت می گیرد.

 وی با بیان اینکه مسابقات تیم های امید استان از امروز  ۱۸ خرداد و با حضور ۵ تیم آغاز خواهد شد گفت: دو تیم از ارومیه و سه تیم از شهرستان های مهاباد و نقده در این مسابقات حضور خواهند داشت.

طهماسبی زاده یکی از مشکلات عمده تیم پلیکان  را در اختیار نداشتن تمامی بازیکنان به دلایل  شرایط بد اقتصادی عنوان کرد و افزود: رسانه ها صدای بازیکنان و کادر این تیم را به گوش  مسئولین برسانند شاید حمایت های مالی در جهت پیشرفت فوتبال این شهر از سوی آنها موجبات رشد نوجوانان و جوانان فوتبالیست را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز