خبرگزاری کار ایران

بستری ۲۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های درمانی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از بستری شدن، ۲۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های درمانی استان خبر داد.

جواد آقازاده در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۷۲ نفر مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌ است گفت: در حال حاضر از این تعداد بیمار شناسایی شده  ۲۰۷ نفر در مراکز درمانی استان  بستری هستند.

آقازاده با اشاره به اینکه ارومیه در ابتلا به کرونا بر سایر شهرستان‌های استان  پیشی گرفته است گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شده‌ها در این شهر به ۹۳ نفر رسیده است.

وی افزود: تعداد بستری شدگان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان نیز ۱۹۹ نفر است  که ۳۷ نفر از  طریق ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از ایمن سازی گروه های هدف در استان خبر داد و‌گفت : ۱۸۹ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در استان  ایمن سازی گروه های هدف بر علیه کرونا در استان را بر عهده دارند.

آقازاده اضافه کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در استان در حال انجام است که علاوه بر آن  واکسیناسیون کادر بهداشتی درمانی.بیماران خاص،جانبازان و پاکبانان به اتمام رسیده است.

به گفته آقازاده دو اکیپ سیار جهت واکسیناسیون افراد سالمندی که نمی‌توانند از منزل خارج شوند راه اندازی شده است که با مراجعه به درب منازل این افراد کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز