خبرگزاری کار ایران

هدف دستگاه قضا اشتغال زایی ۸۰ درصدی زندانیان آذربایجان غربی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۴۵

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: اشتغالزایی زندانیان یکی از مهمترین بخش‌های سند تحول قضایی است و با اهتمام هر چه بیشتر در استان به دنبال این مهم هستیم که اشتغال زندانیان را از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد برسانیم.

به گزارش ایلنا، حسین مجیدی در جلسه شورای اشتغال زندانیان آذربایجان‌غربی که با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان پس از بازدید از زندان مرکزی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: اشتغال‌زایی زندانیان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند تحول قضایی است با اهتمام هر چه بیشتر در استان به دنبال این مهم هستیم در حال حاضر هدف گذاری این بخش ۵۰ درصد است که سعی داریم آن را به ۸۰ درصد برسانیم.

وی افزود: اشتغال زایی ۸۰ درصدی برای زندانیان در استان یکی از اهداف و اولویت بخش دستگاه قضا است که در راستای کاهش بزه در جامعه به دنبال رسیدن به این رقم هستیم.

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه اشتغال زندانیان اظهار کرد: ما باید به گونه ای برنامه های اصلاحی و تربیتی و اشتغال زایی را در زندان ها پیاده کنیم تا زندانی اصلاح شده و بعد از آزادی، بازگشت مجدد به زندان نداشته باشد.

ناصر عتباتی تاکید کرد: جدی گرفتن اشتغال مولد در زندان ها، تقویت کار بنیاد تعاون زندانیان، ارتباط مدیران و متولیان امر اشتغال زندانها  با مراکز صنعتی، خدماتی و تعامل آنان با بخش خصوصی باید در این بخش، بیش از پیش مورد توجه باشد.

مجتبی محمدی، مدیرکل امور زندان‌های آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با قدردانی از حضور چندین ساعته رئیس کل دادگستری در مجموعه‌های اصلاحی و تربیتی مرکز استان گفت: تلاش داریم علاوه بر اشتغال زندانیان، برنامه‌هایی نیز برای ایجاد اشتغال مولد خانواده زندانیان فراهم کنیم که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این امر هرچه سریع‌تر میسر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز