خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۴خانه کارگر در آذربایجان غربی/عضویت ۱۲۰ هزار سرپرست خانوار آذربایجان غربی درخانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۶۴

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از فعالیت ۱۴ خانه کارگر در استان خبر داد وگفت: ۱۲۰ هزار سرپرست خانوار استان عضو خانه کارگر هستند.

به گزارش ایلنا، سعید مصطفی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد با اشاره به اهمیت «تولید» در کشور گفت: در پنج سال گذشته رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعارهای سال از کلمه «تولید» استفاده می‌کنند.

وی افزود: اشتغال و امنیت شغلی در سایه تولید بوجود می‌آید و موجب بهبود وضعیت اجتماعی در کشور می‌شود.

مصطفی نژاد با بیان اینکه تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: چرخ عظیم اقتصاد جامعه با دست‌های کارگران در چرخش است. از این رو برای پیشرفت تولید در جامعه نباید از کارگران غافل شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از تحقق پیگیری‌های خانه کارگر استان در جهت واکسیناسیون کارگران خبر داد و گفت: همزمان با هفته کارگر بخشی از کارگران در معرض خطر ابتلا به کرونا در استان علیه این بیماری واکسینه می‌شوند.

وی از اجرای برنامه های مختلف در هفته کارگر خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی برنامه‌های هفته کارگر در استان به صورت مجازی برگزار می شود فقط در روز یازدهم اردیبهشت که مصادف با روز جهانی کارگر است ۳۰۰پرس غذای گرم بین کارگران ارومیه توزیع می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۴خانه کارگر در سراسر استان فعالیت می کنند، گفت: ۸۲ هزار نفر عضو سرپرست خانوار نفر در ارومیه و ۱۲۰ هزار نفر در آذربایجان غربی عضو خانه کارگر هستند.

به گزارش ایلنا، مراسم هفته کارگر در آذربایجان غربی با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان و مدیر کل کار ،تعاون و رفاه اجتماعی در باغ رضوان ارومیه و با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای کارگر آغاز شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز