خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز انجام شد؛

۶۲۲ مورد ماموریت اورژانسی فوریت پزشکی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۹۲

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از انجام ۶۲۲مورد ماموریت اورژانسی مربوط به تصادف‌های نوروزی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا،باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در  طرح نوروزی سال گذشته ۳۴۰ مورد ماموریت مربوط به تصادف های جاده ای و شهری انجام شده بود گفت: امسال این رقم با ۲۸۲ مورد افزایش به ۶۲۲ مورد رسید.

وی افزود: از بین این ماموریت ها، ۳۹۰ مورد شهری و ۲۳۲ مورد جاده ای بود که به ترتیب ۹۲ و ۶۹ درصد بیشتر از نوروز سال گذشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: بر اثر تصادف‌های جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی امسال، ۷۲۷ نفر مصدوم شده اند که از این تعداد، ۶۲۱ مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

بهرامی تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال سه هزار و ۷۳۳ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس در آذربایجان غربی انجام شده که در این حوزه نیز شاهد رشد ۲۳ درصدی هستیم.

وی به فعالیت ۹۵پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در استان اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی اورژانس، از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز