خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دغدغه اصلی‌ام کسب سهمیه المپیک است/ علت انصراف از مسابقات "گرندپری" قطر / انفرادی تمرین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۰۳

شمشیر باز ملی پوش ارومیه ای از انجام تمرینات خود به صورت انفرادی در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: دغدغه اصلی ام کسب سهمیه المپیک است.

هادی رضوی نیا شمشیرباز ملی پوش آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای تمرین  در شرایط کرونایی گفت: با بحران کرونا و‌ محدودیت های ایجاد شده، تمرینات شمشیربازی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و بیشتر تمرینات به صورت انفرادی برگزار می شود تا آمادگی ورزشکاران برای مسابقات پیش رو حفظ شود.

وی افزود: از یک سال گذشته به خاطر شرایط کرونایی حاکم در جهان رویدادهای جهانی شمشیر بازی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و برگزار نمی شود به همین دلیل تمرینات را به صورت انفرادی برگزار می‌کنم تا آمادگی خود را برای مسابقات پیش رو حفظ کنم.

رضوی نیا با بیان اینکه تیم شمشیر بازی فلوره سهمیه حضور در المپیک را کسب نکرده است، گفت: دغدغه اصلی ورزشکاران ملی پوش فلوره کسب سهمیه المپیک است که برای همین منظور اردوهای آمادگی تیم ملی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی المپیک «زون آسیا» از ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در کره جنوبی برگزار شود که با توجه به شرایط کرونایی تاریخ برگزاری این مسابقات دو هفته به تعویق افتاد.

وی به برگزاری مسابقات گرند پری قطر اشاره کرد و گفت: این مسابقات از تاریخ ۶ تا هشتم فروردین  ۱۴۰۰ در قطر برگزار می شود و قرار بود تیم ملی فلوره و اپه کشورمان نیز به این مسابقات اعزام شود ولی به دلیل حضور  پانزده ورزشکار رژیم صهیونیستی در این مسابقات، تیم ملی کشورمان از حضور در این مسابقات انصراف داد.

رضوی نیا همچنین به جایگزینی اردوی برون مرزی به جای مسابقات قطر اشاره کرد و گفت: تیم ملی فلوره قبل از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه در اردوی برون مرزی که در یکی از کشورهای همسایه برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

وی از آمادگی کامل خود برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک خبر داد و گفت: دغدغه اصلی من کسب سهمیه المپیک است و تا به امروز با قدرت تمام به تمریناتم ادامه دادم تا بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز