خبرگزاری کار ایران

تداوم محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۵۳

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از اعمال محدودیت‌ در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال با هدف پیشگیری از کرونا خبر داد.

حجت الاسلام امیرعباس عابدینی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه محدودیت‌ها در باغ رضوان با هدف پیشگیری از کرونا از چند هفته  گذشته اعمال شده است،  بیان کرد:  با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است .

وی با بیان اینکه مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می شود، عنوان کرد:  سایر مبادی ورودی نیز به طور کامل مسدود شده است.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با گلایه از رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مذکور را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: خانواده معزز شهدا پیشرو در رعایت پروتکلهای بهداشتی و کمک به کاهش شیوع کرونا هستند و بیشترین مراعات از سوی این قشر انجام می گیرد و از این جهت قدردانشان هستیم.

وی با بیان اینکه هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است ، بیان کرد:  در صورت وجود فوتی عادی ، صرفا اقوام درجه یک  و در حد ۲۰ الی ۳۰ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که به خاطر سلامتی خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی  را از راه دور یا مجازی  اجرا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز