خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

برگزاری مراسم اختتامیه ششمین همایش استانی کبوتر کوچه ما در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۱۱

مراسم اختتامیه ششمین همایش استانی کبوتر کوچه ما در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه  ششمین همایش استانی کبوتر کوچه ما با حضور مسئولان استانی در آمفی تئاتر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورشی فکری کوکان  و نوجوانان از ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه همایش استانی کبوتر کوچه ما خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه از ۱۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

زاهدی افزود: وظیفه ما این است که مفهوم ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم تا نسل‌های نوجوان با تلاش و تحقیق و پژوهش که خود انجام می‌دهند با این مفهوم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه قرار بود از ۵ اثر منتخب تجلیل شود افزود: به دلیل بالا بودن  کیفیت و کمیت آثار تصمیم بر این شد تا  از ۱۰ اثر منتخب تجلیل شود.

زاهدی افزود: آثار ارسالی در قالب فیلم کوتاه با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، کلیپ، شعر و فیلم بوده و اگر برای هر اثر متوسط ۵ دقیقه در نظر بگیریم، ۵۰۰ دقیقه فیلم در این زمینه تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی عمدتا در حوزه شهدای محله، کوچه و شهر بوده است، خاطرنشان کرد: بخش ویژه در خصوص سردار شهید سلیمانی و همچنین شهید فخری‌زاده بوده که دو اثر نیز توسط فرزندان شهدا در این زمینه تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز