خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تداوم برقراری محدودیت‌های کرونایی در باغ رضوان ارومیه / شهروندان در ایام پایانی سال از مراجعه به باغ رضوان خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۲۴

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه از تدام محدودیت های کرونایی در باغ رضوان ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین امیرعباس عابدینی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی و یکی از رسوم مردم منطقه مبنی بر زیارت اهل قبور اظهار کرد: از تمامی شهروندان خواهشمندیم با توجه وضعیت شیوع کرونا و اوج گیری روند ابتلا در شهرمان از هرگونه مراجعه به باغ رضوان خودداری کنند.

وی افزود: پرسنل شهرداری در سازمان آرامستان‌ها بر مبنای عمل به مصوبات ستاد استانی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل سخت گیرانه در ورودی های باغ رضوان اعمال خواهند کرد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: همچنین درباره متوفیان باید یادآور شویم که پرسنل این سازمان، اجازه حضور بیش از ۳۰ نفر از نزدیکان و اقوام درجه یک را برای مراسم تشییع و خاکسپاری نخواهند داد.

عابدینی تصریح کرد: شهروندان می توانند با توجه به امکانات فراهم شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات، به صورت مجازی از طریق سامانه و یا اپلیکشن آرامستانها قبور عزیزانشان را به صورت مجازی زیارت و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز