خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی:

تمامی اراذل و اوباش ارومیه تا عید امسال دستگیر می‌شوند/ بازداشت مدیران فاسد در دستور کار اداره اطلاعات استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۳۷۱

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی گفت:امنیت آذربایجان غربی امنیت کشور است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد نگاه مردم به این استان امنیتی باشد .

به گزارش ایلنا مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان گفت:یکی از اهداف اصلی این مجموعه هشدار دهی، پیشگیری و برخورد است به طوری که در یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ مورد هشدار دهی در سطح استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روند مبارزه با اراذل و اوباش تعطیل بردار نیست گفت:اراذل و اوباش ارومیه در این شهر در امان نخواهند ماند و تا عید امسال همگی دستگیر خواهند شد.

این مقام عالی استان ادامه داد: دستگیری ها با سفر رئیس قوه قضاییه به استان متوقف شده بود که پس از گرفتن دستور بازداشتی ها تا چند روز آتی شهروندان شاهد دستگیری برخی مدیران فاسد خواهند بود.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: مردم اطمینان خاطر داشته باشند اگر تخلفی در شورای شهر ارومیه و بدنه شهرداری صورت گرفته باشد تا آغاز انتخابات شوراها با آن مبارزه و برخورد خواهد شد و سربازان گمنام اجازه نخواهند داد حقی از شهروندان ضایع شود.

وی افزود: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و فرار مالیاتی در سال اری جلوی بیش از 5 هزار میلیارد تومان تخلف گرفته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل پانزده پرونده زمین خواری طی سالجاری در استان گفت: یک هزار و ۴۳هکتار اراضی از متخلفان خلع ید و تخلف سه هزار میلیارد تومانی در این رابطه کشف شده است‌.

وی افزود: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اعم از تورم و بیکاری جز دغدغه های سربازان گمنام بوده و با تمام ظرفیت و توان با عوامل ناامنی اقتصادی در سطح استان برخورد می شود.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی افزود: امنیت آذربایجان غربی امنیت کشور است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد نگاه مردم به این استان امنیتی باشد و این نهاد با تمام قدرت در کنار مردم و در راستای آرامش مردم گام بر می‌دارد.

به گفته وی در سال‌جاری ۱۵باند جعل مدارک تحصیلی در سطح استان شناسایی و متلاشی شده است.

مدید کل اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد:سلامت،امنیت و مشارکت حد اکثری در انتخابات پیش رو باید سرلوحه کار رسانه ها و متولیان امر باشد،رسانه ها باید  از بحث های قومیتی و حاشیه ای که باعث ایجاد فضای نام امن روانی در جامعه می شود خودداری کنند.

وی به نحوه دستگیری شهردار ارومیه اشاره کرد و گفت: محمد حضرت‌پور با دعوت به اداره‌کل اطلاعات و مراجعه حضوری به دادسرا و پس از چهار ساعت تفهیم اتهام از سوی قاضی، بازداشت شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز