خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۳۰ درصد اشتغال در آذربایجان غربی توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۸۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: ۳۰ درصد اشتغال در آذربایجان غربی توسط کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد.

  عزیز سهندی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین  اهداف کمیته امداد اشتغال برای بیکاران نیازمند است، گفت: کمیته امداد با ارایه تسهیلات کم بهره درصدد توانمند کردن افراد جویای کار است.

سهندی افزود: در بحث اشتغال و توانمند سازی مددجویان گروهایی با بیش از ۱۰۰ نفر با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

وی از ارایه تسهیلات زود بازده به مراجعه کنندگان خبر داد و افزود: بیشتر طرح ها در قالب کلان پروژه اجرا می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین از رونمایی برند احسان در استان خبر داد و گفت: سه هزار و ۳۰۰متر قالی بافته شده توسط مددجویان کمیته امداد  با برند احسان در کشور برای فروش عرضه شده است.

سهندی با اشاره به اینکه آموزش های این نهاد برای مراجعه کنندگان رایگان است گفت: ارایه آموزش ها بستگی به مهارت فرد علاقمند که منجر به اشتغال می شود دارد.

به گفته سهندی، ۳۰درصد اشتغال در آذربایجان غربی توسط کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت راهبران شغلی در این نهاد گفت : راهبران شغلی افرادی هستند که  از صفر تا صد اشتغال مددجویان را در اختیار می گیرند.

سهندی افزود: امسال هفت هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است که ۲ هزار و ۵۰۰ مورد  توسط راهبران شغلی صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ۶۵ درصد افراد تحت پوشش این نهاد را بانوان سرپرست خانوار ساکن روستا تشکیل می دهد.

به گفته سهندی طی دو سال گذشته  یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان به خودکفایی کامل رسیده و از گردونه حمایت امداد خارج شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز