خبرگزاری کار ایران

زاهدی به ایلنا خبر داد:

دختر ۸ ساله خویی برگزیده مهرواره کشوری"ستاره‌های بی‌نشان" شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۶۶

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: "باران حیدرزاده" دختر هشت ساله عضو کانون خوی عنوان برگزیده بخش نقاشی مهرواره کشوری ستاره‌های بی‌نشان را به خود اختصاص داد.

جواد زاهدی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: مهرواره ستاره های بی نشان با هدف قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان در راستای مقابله با کرونا در ۲ بخش عکس و نقاشی در رده های سنی مختلف برگزار شد.

وی افزود: در بخش نقاشی این مهرواره، یک هزار و ۵۴۱ اثر به دبیرخانه رسیده بود که ۵۱۴ اثر به مرحله پایانی راه یافت.

زاهدی افزود: در این دوره از مسابقات "باران حیدرزاده" دختر هشت ساله عضو کانون خوی عنوان برگزیده بخش نقاشی مهرواره کشوری ستاره‌های بی‌نشان را به خود اختصاص داد.

زاهدی خاطر نشان کرد: در این مهرواره همچنین اثر نقاشی " سلما عشقی" عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلماس، شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هماهنگی اثر با موضوع‌های مهرواره، توجه به مشاهده کودکان و تخیل آنها در آثار، پایبندی به شرایط فراخوان و ارتباط اثر با موضوع‌های مهرواره از جمله ملاک‌های داوری در بخش نقاشی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز