خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شرکت آب و فاضلاب خوی یاور مدافعان سلامت/ تلاش شبانه روزی برای تامین آب شرب و بهداشت مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۱۲۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : از آغاز همه گیری ویروس کرونا همکاران شر کت آب وفاضلاب خوی به عنوان یاوران مدافعان سلامت اقدامات زیادی در راستای برقراری آب شرب و بهداشتی مشترکین انجام داده‌اند تا آب مصرفی مشترکان عزیز قطع نشود .

 یدالله سلطانی در گفت وگو با ایلنا، اطهار داشت: جا دارد زحمت‌کشان تامین آب این سقاهای بی ادعا را یاوران مدافعان سلامت بنامیم چرا که کارکنان آب و فاضلاب برای تامین آب شرب و بهداشت مردم با تلاش شبانه روزی خود یکی از تامین کنندگان نیازهای مردم در این روزهای کرونایی هستند که تلاش‌شان مضاعف هم شده است .

وی با اشاره به شروع بیماری کوید ۱۹ گفت : توصیه های بهداشتی و تاکیدات مکرر متخصصان به شستشوی دستها به صورت مرتب به عنوان بهترین و موثرترین راه در جهت جلوگیری از آلوده شدن به بیماری کرونا باعث افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب شده است.

 سلطانی خاطر نشان کرد: در حالت عادی هر فرد در شبانه روز حدودا پنج بار اقدام به شستشوی دست‌های خود می‌کند که این امر تخت تاثیر شیوع ویروس کرونا به ۲۰بار در روز رسیده است.

وی افزود : مشترکین باید هنگام شستشوی دست‌ها صرفه جویی آب را هم در نظر گرفته و هنگام ماساژ دست با صابون شیر آب را بسته نگهدارند.

مدیرعامل شرکت اظهار داشت : لازم است شهروندان در جهت کمک به یاوران مدافعان سلامت ، مدیریت مصرف ، صرفه جویی در مصرف آب و هم چنین کمک به سبد اقتصاد خانواده در این شرایط ، سر دوش‌های کاهنده مصرف آب بر روی شیرهای آب منازل و محیط کار خود نصب کنند چرا که این کار باعث کاهش ۵۰ تا ۷۵ درصد مصرف آب می شود.

 وی در خاتمه گفت : به همه دست اندر کاران عرصه سلامت و یاوران مدافعان سلامت خداقوت عرض می کند و امید دارد با تاسی از فرموده خداوند کریم در قرآن مجید که می فرماید: " قطعا به دنبال هر سختی آسانی هست " برای شکست کرونا به مدد الهی در کنار هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز