خبرگزاری کار ایران

پس از ۳ ساعت تلاش آتش نشانان؛

آتش‌سوزی گسترده در بازارچه اصغری مهاباد / ۴ نفر مجروح شدند / ۵۰ باب مغازه در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۱۶

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از آتش سوزی بازارچه اصغری مهاباد و خسارت های عمده به مغازه های این بازارچه خبر داد.

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بعد از تلاش سه ساعته نیروهای این سازمان و تخریب دیوار ها امکان ورود به داخل بازارچه فراهم و آتش سوزی این بازارچه مهار شد، گفت: در جریان این حادثه چهار نفر مجروح شدند که ۲ نفر از آنان ماموران آتش نشانی هستند.

احمدی  با بیان اینکه حال عمومی مجروحان این حادثه رضایت بخش است، اظهار داشت: پس از مهار آتش در این بازارچه عملیات لکه‌گیری در حال انجام است.

وی افزود: به دلیل وسعت آتش سوزی در بازارچه از نیروهای آتش نشانی شهرستان نقده، ارتش و مجتمع پتروشیمی مهاباد نیز برای اطفای حریق درخواست کمک شد و با ۱۳ دستگاه خودروی آتش نشانی این حریق پس از سه ساعت تلاش ماموران مهار شد.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: در این حادثه حدود ۵۰ باب مغازه راسته قدیم این بازارچه که به طور عمده شامل مغازه های لوازم خانگی، پوشاک، مواد آرایشی و بهداشتی و چینی آلات بود، در آتش سوخت.

احمدی ادامه داد: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده و بررسی در مورد میزان خسارت دقیق و علت اصلی حادثه در حال بررسی کارشناسان است ولی میزان خسارت بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز