خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان خبر داد:

فعالیت نخستین لیگ تندرستی ایران در آذربایجان‌غربی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۰۰

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی از آغاز نخستین لیگ تندرستی ایران در سطح استان از امروز «چهارم بهمن‌ماه»خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود اشتری در خصوص این طرح گفت: هدف این طرح ملی، توسعه ورزش همگانی در سطح کشور، بالا بردن سطح عمومی آمادگی جسمانی در میان عموم مردم، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی و آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است تا از این طریق شور و نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد و در این خصوص از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی در توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم استفاده خواهد شد.

وی افزود: این طرح از چهارم بهمن‌ماه آغاز و تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

اشتری ادامه داد: سایت طراحی شده برای این طرح به آدرس irantandorosti.ir در دسترس است و شهروندان می‌توانند ویدئوهای ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای ضبط شده خود را در این سایت ارسال کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی افزود: بعد از پایان این طرح، بر اساس مشارکت در هر استان و جمعیت آن، امتیازبندی شده و جایگاه استان‌های مشخص است و برای سال آینده ۱۶ تیم اول در لیگ‌برتر و ۱۶  تیم دوم در لیگ دسته اول و همچنین ۱۳ تیم اول انجمن/کمیته در لیگ برتر و ۱۳ تیم دوم در لیگ دسته اول حضور خواهند داشت ضمن اینکه به نفرات برتر و هیات‌های برتر طرح علاوه بر جوایز نقدی، لوح تقدیری از طرف مسئولین ارشد کشوری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز