خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه جامع و هوشمند مشارکت نهادهای مردمی دادگستری آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۴۴

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از امکان ثبت نام نهادهای مردمی در سامانه جامع و هوشمند مشارکت نهادهای مردمی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا عباسی در گفت وگو با خبرنگاران با  بیان این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری فراوان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان عملاً ثبت نام نهادهای مردمی در سامانه یاد شده میسر شده است.

وی افزود: همه نهادهای مردمی مشمول دستورالعمل  که تمایل به همکاری با دادگستری استان دارند پس از حضور در دفاتر خدمات قضایی و اخذ کد ثنا، با مراجعه به آدرس الکترونیکی: Mosharekat.eadl.ir ، نسبت به ثبت نام خود جهت اعلام همکاری با قوه قضائیه اقدام نمایند. 

به گزارش ایلنا،به منظور توجه نظام مند، پایدار و دانش بنیان به ظرفیتها و توانمندی نهادهای مردمی برای مشارکت در زمینه های سیاست گذاری قضایی، پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از بزه دیدگان، میانجی گری و صلح و سازش، نظارت بر اجرای قوانین، رسیدگی و باز اجتماعی شدن متهمان و مجرمان، با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری  مبنی بر مردمی بودن برنامه های تحولی قوه قضائیه و نظر به اصول قانون اساسی خصوصاً اصول سوم و هشتم و اهمیت مشارکت مردم و ظرفیت گسترده نهادهای مردمی در این امور سامانه جامع و هوشمند مشارکت نهادهای مردمی در قوه قضائیه ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز