خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و کارگاه های صنایع دستی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۳۵

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ ماهه امسال پنج هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

محمد عبدلی در گفت وگو با ایلنا، اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال پنج هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

عبدلی با بیان این مطلب اظهار کرد: این تسهیلات به ۱۸۱ واحد گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی با اشتغال ۴۹۸ نفر پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: امسال در راستای حمایت از فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی آسیب‌دیده از کرونا در چندین نوبت بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده بود که افراد با ثبت‌نام در سایت اعلامی درخواست دریافت تسهیلات کرونایی را انجام می‌دادند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری از محل اعتبارات تبصره ۱۸، چهار طرح به مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر برای گرفتن تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

عبدلی تصریح کرد: در سال قبل نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸، هفتاد میلیارد ریال به دو پروژه‌ با اشتغال ۱۹ نفری تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز