خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

دستگیری عاملان سرقت ۱۰ فقره خودرو در بوکان/ بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بوکان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۲۱

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۱۰ فقره خودروی سواری و کشف ۷ دستگاه خودرو در بوکان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: ماموران پلیس اگاهی شهرستان بوکان در راستای مبارزه با سرقت موفق به شناسایی و دستگیری عاملان ۱۰ فقره سرقت خودروی سواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی سابقه دار اقدام به تشکیل باندی به منظور سرقت خودروهای سواری در بوکان و شهرستانهای اطراف، ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های لازم موفق به شناسایی ۲ سارق و یک مالخر شدند.

وی افزود: این افراد در تحقیقات اولیه به سرقت ۱۰ فقره خودروی سواری از شهرستانهای استان کردستان و بوکان اعتراف کرده و هفت دستگاه از خودروهای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۳ متهم وارجاع پرونده به مرجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده ۸ میلیارد ریال براورد شده وتحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

سردار خرم نیا همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان که حامل انواع کالاهای اساسی به ارزش یک میلیارد ریال در بوکان خبر داد.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعداد ۹۰۰حلب ۵کیلوگرمی روغن نباتی، یک تن برنج خارجی،۱۲بطری مایع ظرفشویی۳۷۵گرمی کشف شد.

خرم نیا از دستگیری ۲متهم در ارتباط با این پرونده و توقیف ۲دستگاه وانت نیسان خبر داد و افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۴۹۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز