خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارومیه یکی از قطب‌های رشته پرتاب چکش در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۱۰

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: آذربایجان غربی و به ویژه شهرستان ارومیه یکی از قطب های رشته های پرتابی بخصوص پرتاب چکش است

هاشم صیامی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی و بازدید از اماکن ورزش دو و میدانی در شهرهای بوکان و مهاباد گفت: آذربایجان غربی یکی از قطب های رشته های پرتابی بخصوص پرتاب چکش در کشور است که در حال حاضر بیش از ۲۰ ورزشکار در رشته پرتاب چکش فقط در شهرستان ارومیه فعالیت می کنند.

وی افزود : برای ارتقای بیشتر ورزشکاران و مربیان  آذربایجان غربی، فدراسیون در حال امضای قرارداد با یک  مربی بانوی لهستانی است که بعد از انعقاد قرارداد کار خود را در ارومیه آغاز خواهد کرد.

صیامی در رابطه با تجهیز سالن اختصاصی دو و میدانی ارومیه گفت: این سالن یکی از بهترین سالن‌های موجود در کشور است که با رایزنی های انجام شده با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بهسازی تارتان در این سالن انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی به برگزاری اردوهای آمادگی ورزشکاران دو و میدانی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: سهمیه احسان حدادی و حسن تفتیان قطعی شده و فدراسیون برای کسب پنج تا شش سهمیه المپیک برنامه ریزی کرده است.

صیامی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی مسابقات دوو میدانی در سطح کشور لغو شده ولی سال پیش رو، مملو از مسابقات خواهد بود چرا که مسابقات انتخابی المپیک،قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین مسابقات جوانان جهان در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی همچنین به کمک هزینه فدراسیون در ایام کرونا اشاره کرد و گفت:فدراسیون از طریق هیات های استانی به ۸۰ مربی و ورزشکار در رده های بزرگسالان و جوانان کمک هزینه واریز کرده تا تمرینات خود را به رعایت پروتکل های پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز