خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از واحد‌های تولیدی نمونه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۹۳

وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه از سه واحد نمونه تولیدی در ارومیه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از سفر وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز کاظم خاوازی به همراه معاونین خود از سه واحد تولیدی نمونه سورت و بسته بندی مرکبات، واحد تولیدی عسل و شرکت رویان پژوه آذربایجان بازدید کرد.

اولین واحد بازدیدی کارخانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی و جعبه سازی در ارومیه بود که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و برای ۵۰ نفر مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

این واحد دارای ظرفیت سردخانه ای ۳ هزار تنی و سورت و بسته بندی ۳۰ هزار تنی و جعبه سازی ۳۰۰ تن است.

دومین واحد نمونه که مورد بازدید وزیر کشاورزی قرار گرفت، موسسه دانش بنیان کشت بافت تولید کننده نمونه ملی نهال کشت بافت رویشی نهال بود. این واحد با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی برای تولید انواع نهال پایه رویشی درختان مثمر و گیاهان دارویی راه اندازی شده که زمینه اشتغال برای ۶۵ نفر در این واحد فراهم شده است.

سالانه بیش از دو میلیون اصله نهال پایه رویشی در سطح ۷ هزار متر مربع واحد گلخانه ای در این واحد تولید می شود.

سومین واحد بازدیدی وزیر واحد تولیدی کارخانه فرآوری و بسته بندی عسل در ارومیه بود که تولید کننده نمونه عسل در کشور شناسایی شده است.

 برای راه اندازی این واحد تولیدی ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این واحد فراهم شده است و ظرفیت تولیدی این واحد سالانه ۴۵۰ تن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز