خبرگزاری کار ایران

جعفری به ایلنا خبر داد:

امکان ثبت نام اولیه پوشش بیمه ایرانیان و همگانی بصورت الکترونیکی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۵۹

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی برای متقاضیان فاقد پوشش بیمه در استان فراهم شده است.

جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: با عنایت به تمرکز سازمان بیمه سلامت بر ارائه خدمات غیرحضوری، بخصوص در ایام شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌ها، امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی به خدمات میز خدمت الکترونیک افزوده شد و از این به بعد امکان ثبت نام اولیه متقاضیان فاقد پوشش بیمه ای در این دو صندوق از طریق سامانه ISC فراهم شده است.

 جعفری افزود: دفاتر پیشخوان طرف قرداد با اداره بیمه سلامت در سراسر استان آماده ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان از طریق میز خدمت الکترونیک و پورتال اداره کل به آدرس ag.ihio.gov.ir  هستند.

 وی خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت دفترچه پایه درمانی بیمه سلامت  می توانند درخواست‌های خود را از طریق سامانه ISC ثبت کنند و صرفا جهت تحویل گرفتن دفترچه خود به نزدیک ترین دفتر پیشخوان که توسط خودشان در سامانه انتخاب شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز