خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد:

کتابخانه‌های عمومی ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۲۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از بازگشایی کتابخانه‌های عمومی ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی خبر داد.

خدیجه معصومی در گفت‌ و گو با ایلنا، با بیان اینکه با هماهنگی ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا، کتابخانه‌های عمومی در شهرهای با وضعیت زرد بازگشایی شد، افزود: فعالیت کتابخانه‌ها در شهرهای سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، قره ضیاءالدین، پلدشت، شوط، اشنویه، تکاب، سلماس، سیه چشمه و نقده آغاز شده است.

معصومی افزود: خدمات حضوری کتابخانه‌ای در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزاری محافل ادبی و برنامه های مناسبتی در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امانت منابع کتابخانه‌ای در شهرهای ارومیه و بوکان با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

معصومی در پایان گفت: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir یا   orumiyehpl_در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز