خبرگزاری کار ایران

نجف زاده خبر داد:

دو بانوی شمشیرباز ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۷۹

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی از دعوت دو شمشیرباز بانوی استان به اردوی تیم ملی فلوره خبر داد.

علی نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه دو شمشیرباز بانوی استان به اردوی تیم ملی فلوره دعوت شده‌اند، اظهار داشت: الهه قهرمانی و هانیه خوشخواهی در اسلحه فلوره دعوت شدگان به اردوی تیم ملی شمشیربازی هستند.

وی افزود: با موافقت فدراسیون شمشیربازی کشور اردوی تیم ملی شمشیر بازی بانوان در اسلحه فلوره از روز شنبه ۱۴ دی ماه الی ۱۹ دی با حضور پنج ورزشکار در ارومیه برگزار خواهد شد.

دبیر هیات شمشیرنجفبازی استان با بیان اینکه شمشیربازان دعوت شده به اردوی تیم ملی تست کرونا داده و آماده شرکت در اردو هستند، افزود: این اردو با رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی در سالن شمشیر بازی تختی ارومیه برگزار خواهد شد.

نجف زاده با اشاره به برگزاری منظم تمرینات ورزشکاران شمشیر باز استان گفت:چند دو قبل نیز سه ورزشکار استان به نام های سکینه نوری و محمد برزگر در اسلحه اپه  و هادی رضوی نیا در اسلحه فلوره  به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

سروناز مرتضوی،فاطمه زارع شریفی و مریم وهابی از تهران و الهه قهرمانی و هانیه خوشخواهی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی شمشیر بازی فلوره بانوان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز