خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۶۹

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی از پرداخت 445 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان خبر داد.

محمد امید فرخی در گفت وگو با ایلنا در خصوص اشتغال‌زایی در استان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مجموعه استانی به جدیت پیگیر آن است،‌ کاهش نرخ بیکاری در استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال بیشتر است.

فرخی افزود: در راستای توسعه اشتغال در آذربایجان‌غربی، از سال 96 تاکنون طرح‌های قابل توجهی اجرا شده که طرح های اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی و کارورزی از جمله آنها است.

او با اشاره به اجرای موفق طرح اجرای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون 445 میلیارد تومان با بررسی بیش از پنج هزار و 216 پرونده اشتغال روستایی در استان پرداخت شده که رقم قابل توجهی است.

فرخی تصریح کرد: با این میزان پرداختی، حدود 12 هزار و 191 فرصت شغلی روستایی در آذربایجان غربی ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه امسال 55 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی اختصاص یافته است اظهار داشت: اعتبار این استان در این حوزه طی سال گذشته پنج میلیارد و 700 هزار تومان بود که منجر به اشتغال 482 نفر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز