خبرگزاری کار ایران

خبازی مطرح کرد:

لزوم همکاری‌دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در اجرای پویش"ایران مهربان"

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۲۹

مدیر کل اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح پویش "ایران مهربان" در زمینه جذب حامی برای ایتام، گفت: دستگاه های اجرایی استان در اجرای این پویش با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، خبازی در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پویش ایران مهربان با تشریح ابعاد مختلف مالی و معنوی این پویش، گفت: در قالب اجرای این طرح هر کارمند می‌تواند حامی یک یا چند نفر از ایتام شده و در کنار اجر معنوی می تواند بخشی از مشکلات ایتام را حل کند.

وی ادامه داد: استانداری آذربایجان غربی آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای کامل این پویش است.

۶۳۰۰ نفر از ایتام استان فاقد حامی هستند

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی فاقد حامی بوده که برای حامی‌یابی آنها پویش «ایران مهربان» اجرا می‌شود.

سهندی گفت: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است و در حال حاضر، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان پایین‌تر از میانگین متوسط کشوری و برابر با ۱۹۰ هزار تومان است که با اجرای این پویش، سرانه پرداختی به آنها به بیش از ۷۰۰ هزارتومان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز