خبرگزاری کار ایران

چگونه برای وام یک میلیونی کرونا در آذربایجان‌غربی ثبت نام کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۴۸

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت : تمام افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا،ابوالفضل عبادی ،درباره پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوارها اظهار داشت: تمام افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

او  با اشاره به حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدید کرونایی بیان کرد: ماهانه مبلغ  یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار از آذرماه امسال تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار به صورت کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی  آن دسته از خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرد لازم به توضیح است که تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 در نظر گرفته می‌شود.

عبادی با اشاره به روش درخواست وام یک میلیون تومانی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند فقط با ارسال کد ملی خود از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 درخواست خود را ثبت کنند و لازم به توضیح است که شهروندان تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

او  با بیان اینکه درخواست متقاضیان طی سه مرحله پایش می‌شود اذعان کرد: پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه 4 آذر تا سه شنبه 11 آذر  به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

عبادی اضافه کرد: مرحله دوم پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده های اطلاعاتی پایش می‌شود و مرحله سوم  در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشمارهv.refah  پاسخ داده می‌شود .

این مقام مسوول با اشاره به شرایط بازپرداخت وام یک میلیون تومانی اظهار داشت : بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد و با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

عبادی خاطرنشان کرد: هرگونه اطلاع رسانی در این باره از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می‌شود و با توجه به شرایط خاص، محدودیت‌های اعمال شده و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به سازمان‌ها و ادارات شهرستان‌های تابعه خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز