خبرگزاری کار ایران

سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد؛

ساعت کار از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳/ آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های محل‌های کار تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۹۶

سازمان امور اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه‌ای ساعت کار را از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان امور اداری و استخدامی بخشنامه‌ای شش بندی درباره تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (فاصله‌گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات بیست و یکمین ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صادر کرد.

 در بخشنامه‌ای که از طرف جمشید انصاری (ئیس سازمان اداری و استخدامی کشور) صادر شده، آمده است: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان‌ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هر گونه تعییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفا با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

در این بخشنامه درباره دورکاری عنوان شده است: استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفا در صورت تامین زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات از منزل به صورت الکترونیکی توسط کارکنان دورکار و رعایت تصویب نامه مورخ ۷ تیر ۸۹هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن مجاز خواهد بود. بدیهی است در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنانی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند، در اولویت خواهند بود.

موضوع دیگری که در بخشنامه شش بندی سازمان امور اداری و استخدامی به آن پرداخته شده فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های محیط‌های کار است.

در این بخشنامه آمده است: فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری و ممانعت نمایند و صرفا امکان تهیه چای با لوازم شخصی توسط کارکنان را در طول روز فراهم کنند. صرف صبحانه و ناهار به صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی ادارات و اتاق کار کارکنان ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز