خبرگزاری کار ایران

سالاری:

خروج از بنگاهداری برای اداره‌ی بهتر دارایی‌های کارگران/ برای کاهش بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه پیگیری‌های خوبی انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۶۷

مراسم معارفه معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیرعامل این سازمان، برگزار و از تلاش‌های سرپرست این حوزه نیز قدردانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «مصطفی سالاری» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم گفت: ساختار جدید معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان متناسب با فعالیت آن تعریف شده است تا ضمن مدیریت و راهبری بخش اقتصادی سازمان بر عملکرد شرکت‌های تابعه نظارت داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه در ساختار جدید معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری به سمت تقویت و تخصصی شدن آن رفتیم، تصریح کرد: برای اینکه اموال و دارایی های کارگران که امانت نزد سازمان است بهتر مدیریت شود باید به سمتی برویم که مورد تاکید رئیس‌جمهور نیز است یعنی سهامداری و خروج از بنگاهداری.

وی تاکید کرد: سهامداری کارعاقلانه و منطقی است و بهترین روش برای صیانت از اموال کارگران است و از معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌خواهم که زمینه پیاده‌سازی آن را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان اقدامات موثری انجام شده است، گفت: در بخش‌های وصول مطالبات و کاهش بدهی به بانک رفاه کارگران پیگیری‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: از تلاش‌ها و زحمات آقای امیری گنجه در طول تصدی سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری قدردانی می‌کنم. در دوره ایشان مجامع شرکت‌ها به موقع برگزار شد که جای تقدیر دارد.

مهرداد محقق زاده، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد سالاری برای سپردن این مسئولیت و تلاش‌های امیری گنجه در زمان مسئولیت خود گفت: حفظ ذخائر و ارزش‌های بیمه‌شدگان، دریافت مطالبات سازمان و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم.

محقق زاده افزود: باید همه فعالیت‌های ما منتج به ارتقای خدمات و رضایت بیمه‌شدگان و بازنشستگان شود.
حسین امیری گنجه نیز با بیان اینکه در سالهای اخیر ساماندهی املاک سازمان را به جد در دستور کار قرار دادیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نیز از موضوعات مورد توجه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز