خبرگزاری کار ایران

مطابق‌ بررسی‌های انجام شده در امارات متحده‌ی عربی؛

دندان پزشکی باید در بیمه‌های درمانی و سلامت الزامی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۷۶

مطابق یافته‌های یک بررسی جدید در امارات متحده عربی، 89 درصد از جمعیت این کشور حاشیه خلیج فارس معتقدند که دندان پزشکی باید در بیمه‌های درمانی و سلامت الزامی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بیمه سلامت، مطابق یافته‌های یک بررسی جدید در امارات متحده عربی، 89 درصد از جمعیت این کشور حاشیه خلیج فارس معتقدند که دندان پزشکی باید در بیمه‌های درمانی و سلامت الزامی باشد.

این بررسی همچنین نشان می‌دهد که بیش از 55 درصد از بیمه شدگان در 12 ماه گذشته و زمانی که به بیمه احتیاج داشتند، مراقبت‌های دندان پزشکی را دریافت نکردند.

بیش از 62 درصد از مردم امارات متحده عربی می‌گویند که هزینه نامناسب خدمات دندان پزشکی یک عامل بازدارنده بزرگ است. تقریباً 85 درصد از مردم این کشور بیان می‌کنند که اگر بیمه آن‌ها مشمول خدمات دندان و دندان پزشکی باشد می‌توانند به یک متخصص بهداشت دهان و دندان مراجعه کنند و از او مشورت بگیرند.

این مطالعه نشان می‌دهد که به بررسی بیمه‌های درمانی و سلامت اجباری و نیز گسترش آن جهت مشاوره و خدمات دندان پزشکی نیاز است که این امر تاکنون تحت پوشش برنامه‌های اساسی ارائه شده در طرح بیمه اجباری پزشکی قرار ندارد.

در حال حاضر فقط بسته‌های بیمه‌ای با حق بیمه بالا شامل پوشش دندان پزشکی است و اکثر مردم در صورت اورژانس، هزینه‌های دندان پزشکی را از جیب خود می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز