خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت کارگران شرکت نیشکر هفت تپه از کاندیداتوری علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۸۱

جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با انتشار بیانیه‌ای، از علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با انتشار بیانیه‌ای، از علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده، کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ما کارگران نیشکر هفت تپه که در چند سال اخیر با انواع و اقسام مشکلات و مصائب دست و پنجه نرم کرده‌ایم و به هر ریسمانی برای بهبود اوضاع شرایطمان چنگ زده‌ایم و همگان را به مدد طلبیده‌ایم اما در این میان کمتر افرادی شهامت ایستادگی در برابر واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی و دفاع از حقوق جامعه کارگری را داشتند و تنها افرادی که در این میان با توجه به بضاعت خود در حالی که در مجلس ۲۹۰ نفره به ندرت می‌توانستند همراهانی برای مبارزه با خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار پیدا کنند، جناب آقای دکتر علیرضا محجوب و سرکار خانم‌ سهیلا جلودارزاده بودند.

یادمان نرفته است که در اوج اتفاقات هفت تپه که هیچکس صدایمان را نمی‌شنید تنها آنان بودند که با دعوت از نمایندگان ما برای حضور در مجلس، فرصت بیان مشکلات‌مان را در خانه ملت فراهم کردند.

یادمان نرفته است در حالی که ما به دنبال کانال‌هایی برای رساندن پیام‌مان به مقامات کشوری بودیم، این دو نماینده عزیز جامعه کارگری در صحن علنی مجلس به‌جای نطق خود، متن نامه ما را قرائت نمودند و فریاد مظلومیت ما را به گوش همگان رساندند.

جناب دکتر محجوب و سرکار خانم جلودارزاده!

شما نیز می‌توانستید همچون بعضی افراد از نعمت همراهی با کارفرمایان بخش خصوص برخوردار شده و با حمایت از ایشان عافیت‌طلبی پیشه کنید. اما خوشا به‌حال ما که شما خود از جنس کارگر بوده و شرافت زیست ساده کارگری را به نشستن در کاخ‌هایی که بر نان کارگر استوار است ترجیح دادید.

بدیهی است توقع برطرف شدن تمام مشکلات جامعه کارگری توسط شما توقعی بس غیرمنطقی بوده و علیرغم تمام تنهایی‌های شما، صداقت، سادگی و شرافت‌تان ما را امیدوار نگه می‌دارد و همیشه شما را در کنار خود احساس کرده‌ایم.

در پایان، ما جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه که به عینه شاهد تلاش‌ها و همراهی‌های جناب آقای دکتر علیرضا محجوب و سرکار خانم سهیلا جلودارزاده بوده‌ایم حمایت خود را از ایشان به‌عنوان تنها صدای کارگران ایران در مجلس شورای اسلامی اعلام نموده و از تمامی شوراهای اسلامی کار، انجمن‌های صنفی کارگری، تشکلات صنفی و کلیه کارگران عزیز استان تهران دعوت می‌نماییم که با رای دادن به این دو عزیز، صدای کارگران را در خانه ملت حفظ نمایند و امیدواریم با عنایت رای‌دهندگان، اینگونه صداها در خانه ملت همواره به گوش جامعه جهانی برسد.

جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز