خبرگزاری کار ایران

۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۱۱۰

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۹ فقره تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۷۴ میلیارد تومان در قزوین با هدف حمایت از تولید و واحدهای صنعتی پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، «سعید نبیل» در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۷۴ میلیارد تومان در قزوین با هدف حمایت از تولید و واحدهای صنعتی، گفت: واحدهای صنعتی از ابتدای ابلاغ تبصره ۱۸ به استان، ۱۸۰ مورد درخواست تسهیلات را ثبت کردند.

وی اضافه کرد: کمیته بررسی وضعیت پرداخت این تسهیلات از این تعداد ۵۶ مورد را مصوب کرد و تاکنون ۹ مورد به مبلغ ۷۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

در ادامه این جلسه معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز گفت: اعتبارات تخصیص یافته بند الف تبصره ۱۸ در کل کشور ۱۵ هزار میلیارد تومان است که در قالب هفت بانک عامل اجرایی می‌شود.

کامران لشگری با اشاره به عمده مشکل پرداخت این تسهیلات در استان، افزود: تاخیر در ابلاغ و تخصیص اعتبار، ممکن نبودن پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به طرح‌های نیمه تمام و اعمال محدودیت در سامانه هماهنگی بر اساس سهم تخصیصی به هر استان از جمله این مشکلات است که باید با هماهنگی برای رفع آنها اقدام کرد.

آیین‌نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۸) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در سال گذشته با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تأکید بر اشتغال جوانان، دانش‌آموختگان دانشگاهی، زنان و اشتغال حمایتی توسط معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز