خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه «لوله پولیکای تکاب» بعد از ۱۳سال از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۹۶۹

یک واحد تولیدکننده لوله پولیکا در شهرک صنعتی تکاب، واقع در استان آذربایجان غربی که به دلیل مشکلات مالی از حدود ۱۳ سال پیش تعطیل اعلام شده بود، با پیگیری مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک واحد تولیدکننده انواع لوله پولیکا که در شهرک صنعتی تکاب واقع شده، از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت رسمی فعالیت دوباره خود را با حدود ۱۰کارگر از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در شهرستان تکاب گفتند: حدود ۱۳سال پیش واحد تولیدی صنعتی لوله پولیکا شهرک صنعتی تکاب که در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات پی وی سی فعالیت تولیدی داشت، به دلیل مشکلات مالی به حالت تعطیلی درآمد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان تعدادی کارگر بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری مسئولان استانی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و حدود ۱۰ کارگر نیز جذب کار شده‌اند.

آنها با بیان اینکه در حال حاضر این کارخانه که در مصادره یکی از بانک‌ها بود، فک رهن شده و به مالک سابق خود بازگردانده شده است، در خاتمه افزوند: قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی همه کارگران بیکار شده به کار سابق خود بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز