خبرگزاری کار ایران

تمدید زمان ثبت نام مسکن کارگران و بازنشستگان/ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۳۶

یک مقام استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مهلت ثبت نام مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تا ۲۷ دی ماه امسال تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت کار، اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، با حضور در استودیو خبر سیمای مرکز  این استان، گفت: مهلت ثبت نام مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا ۲۷ دی ماه امسال تمدید شد. 

وی با اشاره به احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آن‌ها کامل شده باشد. 

غنیان افزود: با توجه به احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن، چنانچه افراد متقاضی مسکن تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده‌اند در فرصت باقی مانده تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

به گفته وی، در استان سمنان هزار و ۲۰۰ مسکن برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی عملیاتی می‌شود و در سایر شهرها نیز آمادگی لازم برای ساخت مسکن نیز وجود دارد. 

غنیان افزود: آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است و متقاضیان تا پایان دی ماه می‌توانند آورده‌ی خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز