خبرگزاری کار ایران

عملکرد خوب بارسلونا با وجود بحران‌های پیاپی؛ آرامش در میان توفان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۰۴

بارسلونا فصلی پرتنش را پشت سر می‌گذارد. آنها در خارج از میدان حواشی بسیاری داشته‌اند؛ از جابه‌جایی‌های مدیریتی گرفته تا ادعاهای عجیبی در این باره که باشگاه با شرکتی قرارداد بسته که در شبکه‌های اجتماعی به ستارگان تیم حمله کند!

به گزارش ایلنا، هنوز این بحران تمام نشده، بحران بعدی آغاز می‌شود. اما تیم دارد زیر نظر کیکه ستین خوب جا می‌افتد و جایگاه خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان دارد. بارسلونا در نیمی از فصل در صدر جدول بود و حالا تنها یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد. از بارسلونا به دلیل نحوه برکناری ارنستو والورده بسیار انتقاد شد. ماجرای اخراج او مدتی طول کشید و در این حین خبرهای پنهان زیادی به رسانه‌ها رسید. بارسلونا سرانجام در نیمه‌شب والورده را برکنار کرد. تیم والورده در هنگام رفتن او 11 هفته پیاپی بود که در صدر جدول قرار داشت.

سپس اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا بازیکنان تیم را متهم کرد که زیر نظر والورده به اندازه کافی تلاش نمی‌کرده‌اند. لیونل مسی، هم‌تیمی سابق او در اینستاگرام به آبیدال حمله کرد و تاکید کرد که هیأت مدیره تقصیرات خودش را به گردن نمی‌گیرد. مسی نوشت: «باید اسامی افرادی که کم‌کاری کرده‌اند را بدهی، وگرنه داری وجهه همه را تخریب می‌کنی و به شایعاتی دامن می‌زنی که دارند پخش می‌شوند و واقعیت هم ندارند.» آبیدال البته در شغلش ماند و مقامات باشگاه درخواست کردند که همه با هم متحد باشند اما او شاید مدت زیادی در سمت مدیریت ورزشی باشگاه نماند.

حالا باشگاه متهم شده که یک شرکت روابط عمومی را استخدام کرده تا با حساب‌های کاربری تقلبی، درباره جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه مطالب مثبتی منتشر کنند و به امثال مسی و جرارد پیکه حمله کنند.  این ماجرای عجیب دیگری در فصل بحران‌زده بارسلونا است اما خبر خوب این است که با وجود این مسائل حیرت‌انگیز، آنها در میدان دارند خوب کار می‌کنند.

کیکه ستین، مربی تیم شروع خوبی در ژانویه نداشت و تیمش به ‌سختی توانست ایبیسا را در جام حذفی شکست دهد و چند روز بعد با باخت مقابل والنسیا از این رقابت‌ها کنار رفت. ستین مقابل والنسیا از ترکیبی آزمایشی استفاده کرد که جواب نداد. او گفت که تیمش بیش از حد پاس‌های بی‌هدف داده است.  اما بارسا حالا یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد و هفته بعد قرار است ال‌کلاسیکو را برگزار کند، دیداری که می‌تواند سرنوشت فصل را رقم بزند. بارسلونا در این میان دیداری نه‌چندان دشوار با ناپولی در لیگ قهرمانان دارد. روش ستین که مبتنی بر فلسفه یوهان کرویف است هم در هفته‌های اخیر در بارسلونا جواب داده است. بارسا بار دیگر دارد فوتبال جذاب و زیبایی را به نمایش می‌گذارد و نتیجه هم می‌گیرد. به این ترتیب، با وجود مسائل عجیب و تصمیمات بد در سطح هیأت مدیره، به نظر می‌رسد که بارسلونا  می‌تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان مدعی جدی باشد.

منبع: یاهو اسپورتس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز