خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: تا فردا منتظر جواب اسکوچیچ می‌مانیم؛ با او طرف حساب هستیم نه فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۳۳

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد دراگان اسکوچیچ برای جلوگیری از شکایت این باشگاه فیفا تنها تا فردا فرصت دارد.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا، درخصوص پایان مهلت این باشگاه به سرمربی کروات برای پرداخت غرامت و امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: ما هنوز از ایشان شکایت نکرده‌ایم. ما در نامه‌ای به او اعلام کردیم که فرصت 5 روزه‌اش به پایان رسیده است. به او گفتیم که باید برای پرداخت غرامت اقدام کند اما هنوز او پاسخی نداده‌ است. تا فردا منتظر اسکوچیچ می‌مانیم و اگر جواب ندهد آن زمان ما به فیفا شکایت خواهیم کرد.

عیسی زاده در واکنش به اظهارات روز گذشته اسکوچیچ در نشست خبری مبنی بر اینکه در توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان نامی از تیم ملی فوتبال ایران مطرح نشد و او تنها تعهد داده بود که به هیچ باشگاه ایرانی نرود، گفت: آقای اسکوچیچ ظاهرا فراموش کرده‌اند. در توافقی که امضا کردیم ما عبارت "thirdparty" را به کار بردیم که به معنای "طرف سوم" است. در این طرف سوم مشخص نشده که باشگاه باشد یا تیم ملی؛ خارج از ایران باشد یا داخل ایران. ما نه کشور را مشخص کردیم و نه هیچ باشگاهی‌ را. 

مدیرعامل صنعت نفت آبادان افزود: در توافق‌نامه اینطور ذکر شده است که او تا ماه مِی سال 2020 نباید با هیچ طرف سوم فوتبالی به توافق برسد. این تمام آن چیزی که در توافق ما وجود دارد. ایشان تا پایان فصل جاری لیگ برتر ما نباید با هیچ طرف سومی قرارداد امضا می‌کرد. او قبول کرده بود که اگر تخلف کند با این غرامت 140 هزار دلاری را بپردازد و زیر توافق نامه را هم امضا کرده‌اند.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که در صورت دخالت فدراسیون فوتبال توافق می‌کنند یا خیر گفت: این ماجرا به هیچ عنوان به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد و با شخص ایشان توافق کردیم و خود ایشان هم باید غرامت را بپردازند. این مسئله تنها بین ما و اسکوچیچ است و از نظر حقوقی به هیچ جای دیگری ربطی ندارد. وقتی ما با او توافق کردیم فدراسیون در میان نبود و ارتباطی به آنها ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز