خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: استقلال از حواشی دوری کند می‌تواند مدعی قهرمانی باشد / هنوز نقاط ضعف برطرف نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۴۶۵

سرمربی اسبق استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان با تمرکز بیشتر و دوری از حواشی می‌توانند در نیم فصل دوم یکی از مدعیان عنوان قهرمانی باشند.

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط آبی پوشان اظهار داشت: به هر حال به عنوان کسی که سال‌ها در این تیم هم بازی کرده و هم مربیگری، شرایط استقلال برایم مهم است، متاسفانه استقلال چندی پیش شرایط خوبی نداشت و الان چند روزی است که به یک ثبات شخصیتی رسیده است در تمام سال‌هایی که من در این تیم بودم هیچ وقت به یاد ندارم این همه مشکل یک جا در یک تیم وجود داشته باشد.

او ادامه داد: به هر حال عوامل مختلفی در به وجود آمدن این همه مشکل دخیل است شما نگاه کنید مسائل مالی قهر بازیکن دردسرهای واریز پول به حساب استراماچونی، نبودن مربی، عدم موفقیت در جذب بازیکن در نیم فصل و همچنین گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در آسیا را هم حساب کنید. امیدوارم هر چه زودتر و پیش از شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ استقلال به یک ثبات شخصیتی لازم برسد. 

سرمربی اسبق استقلال با اشاره به ماجرایی جدایی استراماچونی افزود: به هر حال بیشتر باشگاه مقصر بود زیرا یک مربی به ایران می‌آید تا علاوه بر اینکه به موفقیت برسد پولش را نیز به موقع بگیرد استقلال باید حقوق استراماچونی را به موقع پرداخت می‌کرد. البته این مربی هم می‌دانست که ایران چه شرایطی دارد و قبل از اینکه به ایران بیاید با همه شرایط آگاه بوده باید این را پیدا کنیم که استراماچونی چرا تصمیم به جدایی گرفت.

مرفاوی درباره عملکرد آبی پوشان در نقل و انتقالات زمستانی گفت: برای تیمی که می‌خواهد در آ‌سیا بازی کند و همچنین می‌خواهد در لیگ هم یک عنوان خوب را به دست بیاورد باید در یارگیری بهتر عمل می‌کرد. این تیم هنوز نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود. البته در این بین مربی باید شرایط را بسنجد که تیمش چه نقاط و ضعف و قوتی دارد.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان درخصوص درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جهت میزبانی در کشور ثالث عنوان کرد: در این باره باید مقامات مسئول پاسخ بدهند. ایران یک کشور امن است که به نظر من شرایط میزبانی را دارد فقط باید خیلی محکم مسئولان این مساله را پیگیری کنند تا حقی از ایران ضایع نشود. مطمئن باشید هر تیم خارجی به ایران بیاید امنیتش در ایران تامین است.

مرفاوی درباره پیش بینی از نتایج تیم استقلال در نیم فصل دوم گفت:‌ به هر حال استقلال در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و انتظارات را بالا برد من مطمئن هستم این استقلال اگر کمی تلاش کند و حاشیه‌ها را از خود دور کند می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز