خبرگزاری کار ایران

علم و ادب - گل ریحان؛ دیداری آسان برای نصرتی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۴۵

​در هفته شانزدهم رقابت های لیگ آزادگان علم و ادب تبریز از گل ریحان البرز میزبانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علم و ادب هفته قبل با دو گل مغلوب داماش گیلان شد تا ضمن تحمل چهارمین شکست متوالی خود، جایگاهش در قعر جدول تثبیت شده و بیش از پیش در باتلاق بحران فرو رود. تبریزی های بحران زده در سه بازی اخیرشان سه باخت و پنج گل خورده داشته اند، در حالی که موفق به کسب هیچ امتیازی نشدند و در گلزنی و ثبت کلین شیت نیز ناکام بودند.

علم و ادب در مجموع چهارده دیدار قبل خود یک پیروزی، دو تساوی و یازده باخت را در کارنامه ثبت کرده و اکنون با تنها پنج امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد و بدون شک کار بسیار دشواری را در جدال این هفته برابر گل ریحان صدرنشین خواهد داشت.

گل ریحان نیز که هفته قبل در خانه با حساب بدون گل برابر استقلال خوزستان متوقف شد و فرصت صدرنشینی را سوزاند، در این هفته با نهایت توان برابر علم و ادب قعر جدولی حاضر شده و تمام تلاش خود را جهت جبران ناکامی هفته قبل به کار خواهد بست. البرزی ها در سه دیدار اخیر خود دو تساوی، یک پیروزی، پنج امتیاز، سه گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رسانده اند.

شاگردان محمد نصرتی در مجموع پانزده دیدار قبل خود هفت پیروزی و  هشت تساوی به دست آورده اند و در حالی که تنها تیم بدون باخت تا این مقطع از فصل می باشند، با بیست و نه امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز