خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - نود ارومیه؛ فینال زودرس برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۴۲

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ آزادگان و در یکی از مهم ترین دیدارها، مس رفسنجان در خانه پذیرای نود ارومیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس رفسنجان هفته قبل با دو گل مغلوب فجر شد تا برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و فاصله اش از صدر بیشتر شده و به پنج امتیاز برسد. رفسنجانی ها در سه دیدار اخیرشان یک پیروزی، یک تساوی، یک شکست، چهار امتیاز، پنج گل زده، سه گل خورده و یک کلین شیت داشته اند.

یاران ربیعی در مجموع چهار دیداری که تاکنون پشت سر گذاشته اند، شش پیروزی، شش تساوی و دو باخت را در کارنامه ثبت کرده اند و اکنون با بیست و چهار امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته اند.

مسی ها با ناکامی در دو دیدار قبل فاصله زیادی از صدر گرفتند و بدون شک در جدال حساس و شش امتیازی برابر نود صدرنشین نیز کار بسیار دشواری خواهند داشت، هرچند در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره می برند و می بایست تمام توان خود را جهت جبران ناکامی دو هفته ی اخیر و کمتر کردن فاصله با صدر و بازگشت به روزهای خوب به کار گیرند.

رفسنجانی ها در صورت پیروزی در نبرد بالای جدولی ها، بیست و هفت امتیازی شده و حداکثر یک پله در جدول صعود می کنند، آن هم در صورت ناکامی و باخت فجرسپاسی.

نود ارومیه نیز که به هیچ وجه قابل مقایسه با تیم فصل قبل نیست و با سرمربی جوان خود توانسته تا این مقطع شگفتی ساز شده و صدر جدول را در حضور تمامی مدعیان از آنِ خود کند، هفته قبل با نتیجه پرگل و قاطع سه بر صفر بادران را شکست داد و ضمن ثبت دومین پیروزی متوالی، خط و نشانی جدی برای رقبا کشید.

نود در سه دیدار اخیر خود دو پیروزی، یک تساوی، هفت امتیاز، پنج گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت داشته و روی هم رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است. شاگردان بیاتلو در چهارده دیدار قبلشان هشت پیروزی، پنج تساوی و یک باخت را رقم زدند و اکنون با بیست و نه امتیاز در صدر جدول رده بندی جای گرفته اند.

نود برای ماندن در صدر و ندادن مجال سبقت به رقیبان می بایست تمام همت خود را در نبرد حساس روز جمعه در رفسنجان به کار گیرد؛ آن ها برای حفظ صدرنشینی به کسب نتیجه در این دیدار نیاز حیاتی دارند و باید دید می توانند از پس این مهم برآمده و خود را به قهرمانی نیم فصل نزدیک و نزدیک تر کنند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز