خبرگزاری کار ایران

دمبله دیگر برای بارسلونا بازی نمی‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۳۳

باشگاه بارسلونا تصمیم سختی را در واکنش به رفتار اخیر بازیکن فرانسوی‌اش اتخاذ کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از یورواسپورت، در حالی که پرونده عثمان دمبله اولویت باشگاه بارسلونا بود، باشگاه کاتالان تصمیمی رادیکال گرفت: عثمان دمبله دیگر زیر پرچم باشگاه بارسلونا بازی نخواهد کرد!

پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد با حقوق سالانه بین 20 تا 25 میلیون یورو در پایان ماه دسامبر، اطرافیان دمبله و خواسته‌های دیوانه‌وار آن‌ها توسط خوان لاپورتا که قطعا خسته شده بود، کنار گذاشته شد.

طبق اطلاعات روزنامه نگار مطرح اسپانیایی، جرارد مورنو، رئیس بارسلونا در اولین قدم باید به این ملی پوش فرانسوی اعلام کند که با پس گرفتن قطعی پیشنهاد، به تمام مذاکرات پایان می‌دهد و بند آزادسازی این وینگر را تا به شدت کاهش می‌دهد. این بند آزادسازی 400 میلیون یورو تخمین زده می‌شد که اکنون 50 میلیون یورو خواهد بود.

 در صورت شکست پروژه انتقال و آزادسازی در زمستان، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است که مهاجم جوانش تا پایان فصل حتی یک دقیقه هم با پیراهن بلوگرانا بازی نکند! پس از یک سریال فوق‌العاده، به نظر می‌رسد که آینده قهرمان جهان در سال 2018 کاملاً مشخص شده است: یا او در این زمستان باشگاه جدیدی پیدا می‌کند یا تا پایان قراردادش دیگر هیچ چمنی را با پیراهن بارسلونا زیر پا نمی‌گذارد! تصمیمی که به دنبال جنون موسی سیسوکو، ایجنت دمبله است که علاوه بر کمیسیون‌های مختلف، حقوق سالانه 40 میلیون یورو در طول 5 سال را برای بازیکن خود طلب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز