خبرگزاری کار ایران

پنجره نقل و انتقالات زمستانی رئال مادرید: کدام بازیکنان می‌آیند، کدام بازیکنان می‌روند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۱۲

صدرنشینان لالیگا در درجه اول تمرکز خود را بر آوردن فوق ستاره پاری سن ژرمن در تابستان متمرکز کرده اند.

به گزارش ایلنا، فصل رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی بهتر از آن چیزی است که حتی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه ممکن است به طور منطقی انتظار داشته باشد. سرمربی ایتالیایی انتخاب اول پرز نبود، اما پس از خروج زین الدین زیدان برای بار دوم، برای کمک به سروسامان دادن مسیر این کشتی، بازگردانده شد. آنچلوتی بیش انتظار کار کرده و مادرید را در صدر جدول قرار داده و همچنین به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی کمک کرده تا به شکل آماده خود برسد.

او همچنین تا آخرین توان ممکن را از لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو در خط هافبک خارج کرده و به لطف وینیسیوس و کریم بنزما، در خط حمله با قدرت بازی می‌کند. خط دفاعی نیز در هفته‌های اخیر به آرامی با 5 کلین شیت متوالی که تنها روز یکشنبه توسط ختافه شکسته شد، مستحکم‌تر شده است.

رئال مادرید تنها دو شکست داخلی را متحمل شده است، در حالی که پس از شکست خود از تیم شریف در گروه لیگ قهرمانان اروپا مسیرشان را یافتند. علیرغم جدایی سرخیو راموس و رافائل واران، پایه های دفاعی این فصل، شروعی قابل توجه با آشفتگی اندک داشتند. دیوید آلابا پس از پیوستن از بایرن مونیخ به رهبر خط دفاعی تبدیل شده، در حالی که ادواردو کاماوینگا، هنوز شانس زیادی برای درخشش نداشته است.

 

 ورودی‌های احتمالی

با توجه به اینکه مادرید خوب فصل را آغاز کرده، جای خالی زیادی برای پر کردن در ژانویه وجود ندارد. این فصلی از سال است که مادرید از نظر تاریخی تمایلی به تقویت در هیچکدام از آن‌ها را نداشته است. در عوض، آن‌ها بر روی آوردن کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو با انتقال رایگان از پاری سن ژرمن در تابستان تمرکز کرده اند که باعث آزار کارفرمایان فعلی مهاجم شده است.

وقتی مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن روبرو شود، هدف اصلی نقل و انتقالات خود را از نزدیک بررسی خواهد کرد. آنتونیو رودیگر بازیکن چلسی نیز یک هدف است اما او نیز در پایان قراردادش به این تیم خواهد رسید.

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند یکی دیگر از اهداف است اما این نیز جابجایی تابستانی خواهد بود و ممکن است اکنون جایی برای او وجود نداشته باشد چرا که وینیسیوس به یکی از خطرناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین مهاجمان جهان تبدیل شده است.

حقیقت این است که اگر مادریدی‌ها در ژانویه به تیم خود بازیکنی اضافه کنند، شگفتی بزرگی خواهد بود، اگرچه اگر یک نقطه باشد که بتواند در آن به جذب بازیکن نیاز داشته باشند، آن هم دفاع راست است.

دنی کارواخال پس از مصدومیت در فرم خوبی قرار نگرفته و مادرید احتمالاً از فروش اشرف حکیمی به اینتر پشیمان است. قرارداد نوسر مزرویی از آژاکس در تابستان به پایان می رسد اما مادرید ممکن است در ژانویه به فکر انتقال او باشد. سپس دوباره، آلوارو اودریوزولا به صورت قرضی در فیورنتینا زندگی حرفه ای خود را احیا می کند و ممکن است فرصتی دوباره در پایتخت اسپانیا به او داده شود.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی رئال مادرید: کدام بازیکنان می‌آیند، کدام بازیکنان می‌روند؟

 خروجی های احتمالی

مادرید دوست دارد از شر چند بازیکنی خلاص شود که مشخصا جزو برنامه های آنچلوتی نیستند. گرت بیل اولین نام این لیست است که دستمزد هنگفت او برای پرز آزاردهنده است. آن‌ها همچنین خوشحال می‌شوند که ایسکو و مارسلو را از لیست حذف کنند.

دوران حرفه ای ایسکو، هافبک اسپانیایی در مادرید به بن بست رسیده است، در حالی که مارسلو در حال حاضر در زمین یکی از بازیکنان اصلی است، اگرچه هنوز هم می تواند تاثیر خوبی در مناطق تهاجمی به دلیل کیفیت عملکردش داشته باشد.

مشکل مادرید این است که این سه بازیکن مدت زیادی است که برای فروش در دسترس و کسی به آنها توجه نمی‌کند. ادن هازارد یکی دیگر از مشکلات گران قیمت رئال مادرید است و به نظر می رسد آنچلوتی از دادن موقعیت به بلژیکی خسته شده است. سرمربی لوس بلانکوس در اکتبر گفت: "او آماده بازی است اما مشکل این است که مربی بازیکن دیگری را ترجیح می دهد." تنها دیداری که هازارد در این فصل 90 دقیقه در آن بازی کرده، تساوی خسته کننده بدون گل مقابل کادیز در اواسط دسامبر بود.

حضور اخیر او ممکن است بیش از هر گونه اعتقادی که به توانایی او باشد، با نشان دادن او در ویترین مادرید باشد. در همین حال، مهاجم لوکا یوویچ قبلا نزدیک به خروج از برنابئو بوده اما بعید است که این مهاجم صرب در زمستان تیم ترک کند، زیرا اخیرا به خوبی جای خالی بنزما را پوشش داده است. این می تواند آخرین فرصت او برای حضور در مادرید باشد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی رئال مادرید: کدام بازیکنان می‌آیند، کدام بازیکنان می‌روند؟

 قرارداد قرضی

ایسکو نام اصلی است که می تواند قرضی منتقل داده شود تا به او فرصت بازی دوباره بدهند و همچنین به خالی شدن فضایی روی صورت حساب دستمزدهای هفتگی کمک کند. با توجه به اینکه او در هر فصل حدود 13 میلیون یورو (11 میلیون پوند / 15 میلیون دلار) دستمزد می‌گیرد، احتمالاً مادرید همچنان باید بخشی از حقوق او را بپردازد.

میگل گوتیرز به صورت قرضی به الچه لینک شده و این می تواند فرصت خوبی برای دفاع چپ باشد، با بازگشت فرلاند مندی به تیم اصلی، در حالی که هم آلابا و هم ناچو فرناندز می توانند این منطقه را پوشش دهند. ژسوس وایخو، مدافع میانی نیز ممکن است به شانس بازی در جاهای دیگر امیدوار باشد، با توجه به اینکه او در این فصل فقط یک بازی در لالیگا داشته و اکنون هم با والنسیا و نیوکاسل یونایتد مرتبط است. فرم خوب ادر میلیتائو در کنار آلابا مانع از هر گونه امید او برای بازی در این فصل شده است.

دنی سبایوس اخیراً پس از مصدومیت دوباره نیمکت نشین شد اما ممکن است گزینه ای برای باشگاه ها به صورت قرضی باشد زیرا او کاماویگا را در ترکیب اصلی پیش رو دارد؛ رئال بتیس به دنبال جذب هافبک سابق خود در تابستان آینده است.

 تمدید قراردادها

وظیفه اصلی رئال مادرید در این زمینه تمدید قرارداد لوکا مودریچ در برنابئو است چون قرارداد فعلی این بازیکن 36 ساله در ژوئن 2022 به پایان می رسد. سایر بازیکنانی که قراردادشان در تابستان تمام می شود، سه گانه کهنه کار فوق الذکر یعنی بیل، مارسلو و ایسکو هستند.

 وقتی آنها بروند، پایان دیررس یک دوره طلایی خواهند بود. همه آنها خاطرات خوبی را در مادرید به یادگار گذاشته اند، اما بدون شک برای مدت طولانی در تیم باقی مانده اند. مادرید هیچ آتشی برای خاموش کردن در جاهای دیگر ندارد، بنزما، تونی کروس و ناچو همگی هنوز 18 ماه تا پایان قراردادشان فرصت دارند. به همین خاطر جای نگرانی نیست.

با این حال، مارکو آسنسیو در صف تمدید در ماه‌های آینده است، زیرا مادرید نمی‌خواهد او را در پایان قراردادش در ژوئن 2023 از دست بدهد. این گواهی بر روش بهبود یافته رئال در سال‌های اخیر است که مشکلات کمی برای حل شدن، چه از نظر تیم و چه از نظر قرارداد، وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز