خبرگزاری کار ایران

برای دو باشگاه خجالت‌آور است که نتوانند در آسیا باشند

داریوش شجاعیان : استقلال مدعی اصلی قهرمانی است/ عنایتی را دوست داریم و به خاطرش همه کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۲۹۷

هافبک تیم هوادار در خصوص شایعه درگیری‌اش روی سکوهای بازی مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد.

داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: مصدومیتم برطرف شد و از این هفته می‌توانم در خدمت تیم هوادار باشم. جا دارد از دکتر نوروزی نیز تشکر کنم که در این مدت پیگیر شرایطم بود.

وی در خصوص دیدار مقابل فجر سپاسی ادامه داد: شیراز شهرم است و از اینکه در تیم سابقم به میدان می‌روم انگیزه خاصی دارم. البته من در تیم بزرگسالان فجرحضور داشتم اما قسمت نشد بتوانم برای این تیم به میدان بروم مرحوم یاوری هم خیلی تلاش کرد که من برای این تیم به میدان بروم.

شجاعیان در خصوص شرایط این روزهای تیم هوادار خاطرنشان کرد: در این چند هفته نتایج خوبی گرفتیم البته اوایل که به لیگ برتر آمده بودیم بچه‌ها به خاطر اینکه تازه در لیگ برتر بازی می‌کردند نیاز به زمان داشتند تا خودشان را با شرایط وفق دهند در این چند هفته با تجربه‌ای که بازیکنان به دست آوردند شرایط کمی تغییر کرده است.

هافبک تیم هوادار در خصوص شایعه درگیری‌اش روی سکوهای بازی مقابل تراکتورسازی اذعان داشت: یک خبرنگاری از من پرسید که چرا بعد از برنده شدن تیم داد و بیداد می‌کردی که من هم در جواب گفتم از خوشحالی بسیار زیاد است. تیممان برنده شده بود و من هم از این بابت خوشحال بودم. چیز خاصی نبود.

وی در خصوص اینکه کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی لیگ هستند بیان داشت: بازی‌ها را کامل تماشا کردم به نظرم در حال حاضر استقلال یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است همه دارند می‌بینند آنها خوب بازی می‌کنند و بعد از 11 هفته شکست هم نخوردند در تاریخ استقلال این رکورد تاکنون نبوده است. سپاهان و پرسپولیس هم مدعیان بعدی هستند. قسمت نبود امسال در استقلال باشم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک سابق استقلال در خصوص اینکه سرخ‌آبی‌ها در آستانه حذف از آسیا هستند افزود: من هم این خبر را شنیدم به نظرم اگر این اتفاق بخواهد بیفتد که معتقدم افتاده است و آن را اعلام نمی‌کنند این به ضرر فوتبال کشور است این مساله می‌تواند کل آسیا را تحت الشعاع قرار دهد این برای دو باشگاه خجالت‌آور است که نتوانند در آسیا باشند آن هم به خاطر یک دلایل بسیار کوچک. آن بندهایی را که من خواندم بسیار ناچیز است و اگر بخواهیم در آسیا حضور داشته باشیم باید این مسایل پیش پا افتاده را حل کنیم.

وی ادامه داد: وقتی نمی‌توانیم در آسیا حضور داشته باشیم چطور برای میزبانی جام ملت‌ها کاندید می‌شویم برگزاری چنین تورنمنت‌هایی سخت است و تیم‌های بزرگ هر قاره به ایران خواهند آمد امیدوارم مسئولین زیرساخت‌های فوتبال کشور را درست کنند شاید فقط چهار پنج زمین شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ را دارند زیرا کیفیت چمن‌هایمان خیلی خوب نیست.

شجاعیان در پایان گفت: در مورد هوادار باید بگویم از لحاظ کادر فنی و مدیریت و بازیکنان دور هم جمع شده‌ایم تا بهترین نتایج را کسب کنیم من تا حالا ندیدم یک تیم اینقدر همدل باشد ما همگی عنایتی را دوست داریم و به خاطرش همه کار می‌کنیم. عنایتی با تجربه‌ای که دارد دنبال حل مشکلاتش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز