خبرگزاری کار ایران

بارسلونا، این وضعیت خجالت آور است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۰۵۰

لوئیس آر روخو، کارشناس مارکا نظر خود را درباره نمایش اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید.

بارسلونا در اروپا شرمنده شده است. دوباره از نو. این نیز یک داستان یکباره نیست و این داستان در پنج فصل گذشته همواره تکرار است.

بنفیکا را به نام‌های یوونتوس، پاری سن ژرمن، رم، لیورپول و بایرن مونیخ اضافه کنید، تیم‌هایی که این تیم خالی و شکسته را بیچاره کرده‌اند. بارسلونا دیگر نمی‌تواند در این سطح رقابت کند.

پس از سه دقیقه، آنها تسلیم شدند - درست همانطور که در اوایل ماه مقابل گرانادا در لالیگا بازی کرده بودند. هر دو یعنی اریک گارسیا و مارک آندره تراشتگن مقصر بودند، زیرا شکست‌های دروازه‌‌بان جدیدترین خطای طولانی او در نمایش ضعیف اروپایی بود.

جرارد پیکه تنها با تسامح داور در زمین ماند اما به زودی به هر حال توسط رونالد کومان حذف شد. و سپس خطاهای خط حمله به وجود آمد. لوک دی یونگ فرصتی را برای که در فوتبال زیر 10 سال گل می‌کنند، از دست داد و شما در لیگ قهرمانان نمی‌توانید این کار را انجام دهید. ممفیس دپای خیلی بهتر از سایر بازیکنان نبود.

اما شاید بدتر از همه تصویر جمعی این تیم بود، زیرا آنها کاملاً شکسته، بی نظم و ناتوان از پاسخگویی بودند. این شکیت تقصیر همه است. هیئت مدیره نقشی دارد، اما همچنین بازیکنان -مخصوصاً اعضای قدیمی تیم- هم تقصیر دارند.

فقط رونالد آراخو و فرنکی دی یونگ بازی‌های خوبی را ارائه کردند، در حالی که بازیکن اروگوئه‌ای مقابل حملات تک به تک ایستاده بوده و دی یونگ خلاق‌ترین بازیکن بارسلونا بود تا زمانی که به دفاع میانی منتقل شد!

لوییس آر روخو - مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز