خبرگزاری کار ایران

حامد کاویانپور در گفتگو با ایلنا:

پیروزی در برابر سوریه از نان شب مهم تر بود/ غفلت در برابر عراق برای گران تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۳۲

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی می‌تواند با برنامه ریزی به جام جهانی صعود کند.

حامد کاویانپور پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در برابر تیم ملی سوریه گفت: کادرفنی سوریه به خوبی بازی تیم ملی را آنالیز کرده بود و از نقاط قوت ما که خط حمله ما بود آگاه بود و به همین خاطر به خوبی مهدی طارمی را مهار کردند و مانع آن شدند تا این بازیکن بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد. از طرفی نیز بخاطر مدت زمان کمی که بازیکنان پیش از بازی با سوریه در کنار هم بودند مشخص بود تیم به هماهنگی لازم نرسیده و همین موضوع کار را برای ما کمی دشوار کرد و این موضوع به مرور در بازی با عراق رفع خواهد شد.

وی افزود: یک غفلت کوچک در برابر بازیکنان ما کافی بود تا تیم ملی روی همکاری خوب صالح حردانی، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به گل برسد. هر چند می‌توانستیم بازی بهتری از خود ارائه دهیم اما در شبی که سایر همگروهی‌ها ما نتیجه نگرفتند این پیروزی برابر تیم خوب سوریه برای ما از هر حیث می‌تواند حائز اهمیت باشد و با توجه به اینکه در خانه بازی داشتیم این برد از نان شب واجب تر بود و در ادامه بدرد ما خواهد خورد.

کاویانپور در مورد بازی بعدی تیم ملی در برابر عراق نیز بیان کرد: هر اتفاقی که در دور قبلی رخ داده است را باید فراموش کنیم ما عراق را اگرچه شکست دادیم و به عنوان سر گروه صعود کردیم اما باید همه چیز را فراموش کنیم. عراق در خانه کره این تیم را متوقف کرد و لحظه ای غفلت می‌تواند برای ما گران تمام شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در دور اول اتفاقات دور رفت را فراموش کردیم و روی توانایی خود تمرکز کردیم و موفق شدیم همه رقیبان از جمله بحرین و عراق را شکست دهیم در این زمان نیز باید همین گونه برخورد کنیم و مطمئن هستیم با یک بازی منطقی می‌توانیم به راحتی عراق را شکست دهیم ‌و در ادامه با برنامه ریزی به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز