خبرگزاری کار ایران

توکیو 2020: امکان لغو مسابقات المپیک پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۶۹

توشیرو موتو می‌گوید که او شمار مبتلایان جدید به کرونا را زیر نظر خواهد گرفت و در صورت لزوم با برگزارکنندگان گفتگو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو لغو بازی در لحظه آخر را رد نکرده است. افزایش موارد مبتلایان به ویروس کرونا، چالش‌های فزاینده‌ای را به سازمان دهندگان مسابقات ارائه کرده است، در 24 ساعت گذشته 9 مورد مثبت دیگر باعث افزایش تعداد افراد آسیب دیده به 71 نفر شده است.

توشیرو موتو در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که امکان دارد بازی‌هایی که قرار است روز جمعه افتتاح شوند، لغو شوند، گفت که او شمار مبتلایان را زیر نظر خواهد گرفت و در صورت لزوم با برگزارکنندگان گفتگو خواهد کرد.

موتو گفت: "ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که در موارد ویروس کرونا چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین اگر جهش در موارد وجود داشته باشد، بحث را ادامه خواهیم داد. توافق کرده‌ایم که بر اساس وضعیت ویروس کرونا، ما دوباره مذاکرات پنج جانبه را تشکیل خواهیم داد. در این مرحله، ممکن است موارد ویروس کرونا افزایش یا کاهش داشته باشد، بنابراین ما به این فکر خواهیم کرد که در صورت ایجاد شرایط باید چه کار کنیم."

موارد ابتلا به کووید-19 در توکیو در حال افزایش است و بازی‌هایی که سال گذشته به دلیل همه گیری این ویروس به امسال موکول شده بود، بدون تماشاگر برگزار می‌شود. ژاپن در ماه جاری تصمیم گرفت که شرکت کنندگان در مکان‌های خالی از تماشاگر به رقابت بپردازند تا خطر ابتلای کرونا را به حداقل برسانند.

مراسم افتتاحیه نیز بدون اسپانسرهای اصلی المپیک برگزار خواهد شد و ضربه دیگری به بازی‌های ضعیف وارد خواهد کرد زیرا ورزشکاران بیشتری از نظر ویروس کرونا در خطر قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز