خبرگزاری کار ایران

ابراهیمیان: فیروز کریمی آرامش را به تراکتور برگرداند/ افرادی که 2 سال برای تیم بازی کردند حاشیه سازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۸۵

پیشکسوت و مربی سابق تراکتور در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص عملکرد تراکتور در چند هفته اخیر عنوان داشت: تراکتور در هفته‌های اخیر فراز و نشیب زیادی را از بابت کسب نتیجه و بحث تغییرات در کادرفنی تیم تجربه کرد. تراکتور با فیروز کریمی نتایج قابل قبولی کسب کرده است اما باید بگویم که این تیم برنامه چندان خاصی نداشته است و به نظر می‌رسد عملکرد کلی و نحوه بازی شاگردان فیروز کریمی تیم چندان باب میل هواداران نبوده است. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنم که با چند هفته نمی‌توان تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرد.

مربی سابق تراکتور گفت: فیروز کریمی حواشی دوروبر تیم را خیلی کم کرده است و تراکتور با سرمربی جدید تیم وضعیت نسبت بهتری دارد. چند هفته تا پایان لیگ برتر مانده و امیدوارم بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند در این چند دیدار 3 امتیاز را کسب کرده و سهمیه آسیا را حفظ کنند.

ابراهیمیان اظهار داشت: دوست ندارم قضاوت کنم اما در زمان حضور رسول خطیبی تراکتور از داخل تیم حواشی زیادی را تجربه کرد. بازیکنانی هم که به تیم اضافه شدند نتوانستند تاثیر بسزایی در تیم داشته باشند و برخی بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار تیم هم تبریز را ترک کردند.

وی گفت: به نظر می‌رسد تراکتور فیروز کریمی با داشتن آرامش تیمی توانسته است نتایج خوبی را کسب کند. به هرحال مدیران این باشگاه برای فصل آینده باید تلاش بیشتری را داشته باشند تا تیم عناوین قهرمانی متعددی را کسب کند.

پیشکسوت ماشین‌سازی در خصوص سقوط ماشین‌سازی به دسته پایین‌تر، مطرح کرد: از بابت ماشین‌سازی خیلی ناراحتم، من یکی از بهترین دوران بازیگری‌ام را در این تیم تجربه کردم و اینکه ماشین تبریز به زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری تبدیل شود و به لیگ دسته یک سقوط کند مطمئنا برای من خیلی عذاب‌آور است.

علی ابراهیمیان افزود: ماشین‌سازی به لحاظ مدیریتی اصلا شرایط خوبی نداشت و همه مردم آذربایجان به بودن ماشین‌سازی افتخار می‌کنند، چون قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور است. بزرگ‌ترین مربی دنیا هم نمی‌توانست با این تیم نتیجه بگیرد که چنین اتفاقی هم رخ داد.

وی گفت: ای‌کاش مدیران ماشین‌سازی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند تا بتوانند با عملکرد مناسب در لیگ دسته یک، به لیگ برتر صعود کنند. وضعیت تراکتور هم که کاملا مشخص است و مدیران ارشد این این باشگاه باید برای حضوری قدرتمند در آسیا و فصل بعد خریدهای مناسبی انجام دهند و یک ثبات قابل قبولی در کادرفنی هم داشته باشند.

مربی سابق تراکتور با انتقاد از برخی افراد، اظهار داشت: تراکتور و ماشین‌سازی تیم‌های بزرگ و ریشه‌داری هستند و پیشکسوتان بزرگی هم دارند. اما از برخی افراد عاجزانه خواهشمندم که در خصوص تیم‌های تبریزی صحبت نکنند و اجازه بدهند تا پیشکسوتان واقعی تیم نسبت به وضعیت تیم‌های تبریزی نظر دهند. البته پیشکسوتان واقعی هم نباید اجازه دهند که برخی افراد به‌خاطر منافع شخصی این اجازه را دهند که نسبت به ماشین و تراکتور اظهارنظر کنند.

علی ابراهیمیان خاطرنشان کرد: برخی افراد غیربومی به راحتی در خصوص تراکتور اظهارنظر می‌کنند در حالی که فقط شاید برای چند هفته یا نهایتا یک یا 2 فصل برای تراکتور بازی کردند و پول خوبی هم دریافت کردند. اما پیشکسوتان بومی یا حتی مهدی کیانی که نزدیک 10 سال برای تراکتور زحمت کشیده است هیچ مطلبی علیه تراکتور عنوان نمی‌کنند و باعث ایجاد حواشی نمی‌شوند. امیدوارم برخی افراد جایگاه واقعی خود را بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز