خبرگزاری کار ایران

درخشش خیره کننده مهاجم ایرانی پورتو با ۲ گل و ۲ پاس گل؛

آتش بازی مهدی طارمی مقابل فارنسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۴۲

مهاجم ایرانی پورتو بار دیگر توانایی های خودش را در ترکیب این تیم به رخ کشید و او حالا تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پورتو در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ پرتغال در شرایطی که در جایگاه دوم جدول قرار دارد و دیگر شانس چندانی برای این تیم در مسیر رسیدن به قهرمانی وجود ندارد، شب گذشته مقابل فارنسی انتهای جدولی قرار گرفتند و در این دیدار اتفاقات جالبی رقم خورد که درخشش خیره کننده مهدی طارمی یکی از آنها بود.

در همان دقایق ابتدایی بازی بود که طارمی در محوطه جریمه فارنسی توانست از حریف پنالتی بگیرد و خودش پشت این ضربه ایستاد تا تعداد گل‌های خود در این فصل از رقابت‌ها را به ثمر برساند و این تازه شروع درخشش مهاجم ایرانی در بازی شب گذشته بود.

آتش بازی مهدی طارمی مقابل فارنسی

دقایقی بعد یعنی در دقیقه 14 مسابقه بود که طارمی دومین چشمه از درخشش خود در این بازی را نشان داد و این بار با دادن پاس گل به هم تیمی خودش که این روزها به هماهنگی خوبی با یکدیگر دست پیدا کردند، یعنی تونی مارتینز اختلاف را به دو گل رساند.

این پاس گل پس از گرفتن پنالتی و گلزنی موجب پایان یافتن عطش مهدی طارمی برای تاثیرگذاری در بازی دیشب نبود و در دقیقه 20 مسابقه مهاجم ایرانی بار دیگر نقش خود را در یک گل برای تیمش ایفا کرد و بازهم با پاس گل و این بار برای لویس دیاز توانست تیمش را با 3 گل پیش بیاندازد.

آتش بازی مهدی طارمی مقابل فارنسی

بعد این گل و رسیدن اختلاف به 3 گل، عطش تیم پورتو برای رسدین به گل‌های بعدی تا حد زیادی خوابید و دو تیم با همان 3 گل اختلاف با یکدیگر به رختکن رفتند و از طرفی تیم فرانسی یک اخراجی داد تا از دقیقه 30 به بعد کار را 10 نفره دنبال کند.

در نیمه دوم پورتو طوفانی کارش را آغاز کرد و انگار بازیکنان این تیم آمده بودند اختلاف را بیشتر از قبل کنند و از 10 نفره بودن حریف نهایت استفاده را ببرند و برای رسیدن به گل چهارم در نیمه دوم 14 دقیقه زمان لازم بود تا این بار خود طارمی دست به کار شود و روی پاس اوتاویو، دروازه فرانسی را برای بار چهارم باز کند و دومین گل خودش در دیدار را به ثمر برساند.

آتش بازی مهدی طارمی مقابل فارنسی

این آخرین اثرگذاری مستقیم طارمی روی نتیجه بازی شب گذشته بود و 2 گل و 2 پاس گل به کارش پایان داد چرا که 4 دقیقه بعد از گل چهارم، کنسیسائو تصمیم گرفت مهدی را از زمین مسابقه خارج کند و اوانلیسون به جای او وارد زمین مسابقه شد.

بازی تا دقایق پایانی با همان نتیجه 4 بر صفر در پیش بود تا اینکه در دقیقه 84 گل پنجم پورتو به ثمر رسید و در دقیقه 89 هم فرانسی موفق شد تنها یکی از 5 گل خورده خودش را جبران کند و بازی با نتیجه پرگل 5 بر یک به پایان رسید و مطالق انتظار، مهدی به عنوان ستاره زمین انتخاب شد.

آتش بازی مهدی طارمی مقابل فارنسی

طارمی با درخشش در بازی مقابل فارنسی خودش را 15 گله کرد تا در جدول گلزنان پایین تر از سفروویچ، مهاجم بنفیکا و گنسالویس، مهاجم اسپورتینگ که هر دو 18 گله هستند قرار بگیرد و همچنان از شانس آقای گلی در لیگ پرتغال برخوردار باشد.

طارمی همچنین تعداد پاس گل‌های خودش را به عدد 9 رساند تا به نوعی بشود او را تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال لقب داد. مهاجمی که با درخشش خودش این روزها حسابی نامش را سر زبان‌ها انداخته و چه بسا فصل آینده در باشگاه بزرگتری شاهد درخشش او در یکی از لیگ‌های سطح اول فوتبال اروپا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز