خبرگزاری کار ایران

ادامه جنگ داخلی در ذوب آهن؛

کربکندی: من جای رضایی بودم بعد این نتایج مصاحبه نمی‌کردم/ جواب صحبت های او را به زودی می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۰۸

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن پاسخ اظهارات رحمان رضایی را داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و بعد از اعلام اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به رحمان رضایی، سرمربی این تیم صحبت های تندی علیه رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه مطرح کرد و حالا کربکندی در گفتگو با ایلنا پاسخ صحبت‌های سرمربی تیمش را داد.

کربکندی در واکنش به صحبت‌های رضایی اظهار داشت: موضوعی که من روز گذشته عنوان کردم مصوبه هیات مدیره بود و تصمیم شخص من نبود. سمت من در باشگاه سخنگوی هیات مدیره است و وظیفه دارم تصمیمات را به اطلاع رسانه ها برسانم ولی رحمان رضایی فکر می‌کند من تصمیم گیرنده و همه کار هستم.

وی افزود: من نیازی به پدر خوانده بودن ندارم. رضایی دوست دارد مصاحبه کند و در رسانه ها خودش را مطرح کند. او یک بار داور، یک بار کرونا، یک بار مدیرعامل و یک بار سخنگو را مقصر می‌داند. ده هفته گذشته و یک کلمه صحبت فنی از او نشینده‌ایم. مگر می‌شود یک تیم از 10 بازی 7 امتیاز بگیرد و سرمربی تیم هیچ قصوری نداشته باشد؟

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن ادامه داد: من تا پیش از این هر مصاحبه‌ای کردم در راستای حمایت از رحمان رضایی بوده و حتی در جلسات هیات مدیره هم اصرار داشتم به او زمان داده شود چون خودم مربی بودم و این شرایط را درک می‌کنم و روند تیم را رو به رشد می‌دیدم و شاید در غیر این صورت خیلی زودتر در مورد او تصمیم‌گیری می‌شد.

کربکندی در مورد اولتیماتوم 5 هفته ای به رضایی هم گفت: این تصمیم هیات مدیره باشگاه بوده که حاصل دو جلسه 3 ساعته است و در نهایت به این جمع بندی رسیده شد که چنین تصمیمی گرفته شود و امیدوارم نتایج تیم در ادامه خوب باشد.

وی در ادامه گفت: من جای رحمان رضایی بودم بعد از کسب 7 امتیاز از 10 بازی اصلا مصاحبه نمی‌کردم. به هر حال جواب صحبت های او را به زودی می‌دهم و قبل از بازی نمی خواهم بیش از این صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز