خبرگزاری کار ایران

جبلی در مراسم تجلیل از مادران و همسران مکرمه شهدا:

صاحبان اصلی رسانه مادران و همسران شهدا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۴۴

رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از مادران و همسران مکرمه شهدا گفت: شما صاحب رسانه هستید و ما در رسانه ملی امانت دار شما هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا با عنوان «هم پای ملائک» با حضور دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جمعی از هنرمندان، جمعی از خانواده معظم شهدا و خانواده ایثارگران رسانه ملی در سالن مولانای مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

پیمان جبلی (رئیس رسانه ملی) در این همایش خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: شما صاحب رسانه هستید و ما در رسانه ملی امانت دار شما هستیم. جبلی با تأکید بر اینکه خانواده شهدا امانت بزرگی را بر دوش ما نهاده اند، گفت: نگاه معصومانه و مظلومانه شهدای شما به ما خیره شده است و این نگاه برای ما عبرت آموز است. وی افزود: ما امروز این توفیق را یافته‌ایم خدمت شما باشیم.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در دوره ریاست جدید در صداوسیما و در این دوره تحولی، افتخار ما این است که قاب تصویر رسانه ملی دائم مزین به این ستاره‌ها باشد، گفت: ما می‌دانیم از شما چه تحویل گرفته‌ایم، صاحب رسانه شما هستید و ما امانتدار شماییم.

پیمان جبلی رییس رسانه ملی، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور و جمعی از خانواده معظم شهدا و از جمله خانواده ایثارگران رسانه ملی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز